Heinzel grupa preuzima odgovornost
U 2023. HEINZEL GRUPA ostvarila je drugu najbolju zaradu u povijesti tvrtke i definirala strateške ciljeve održivosti
Beč, 12. travnja 2024. - HEINZEL GROUP danas objavljuje svoje rezultate za 2023. godinu, pokazujući otpornost u složenom tržišnom okruženju. Tvrtka izvještava o zdravom operativnom novčanom toku od 135,0 milijuna eura i istovremenom smanjenju emisije CO2 za 6% u usporedbi s prethodnom godinom, što naglašava njihovu predanost i gospodarskom učinku i održivosti.
HEINZEL GROUP je ostvario neto prodaju od 2.214,9 milijuna eura u 2023. godini, uz EBITDA od 116,5 milijuna eura. Među značajnim uspjesima u 2023. godini ističu se pokretanje proizvodnje nebijeljene celuloze u Heinzel Pölsu, kao i priprema za integraciju Steyrermühl pogona kupljenog od UPM-a u Austriji. Sebastian Heinzel, izvršni direktor HEINZEL GROUP-a, izjavio je: "U 2023. godini pokazali smo otpornost u izazovnim tržišnim uvjetima, posebno u segmentu kartonskih ploča, te smo postavili temelje za buduće uspjehe." Tvornica Steyrermühl postala je dio HEINZEL GROUP-a 1. siječnja 2024. Rekonstrukcija PM6 stroja tamo napreduje prema planu, a proizvodnja kraft papira planirana je za svibanj 2024.
Situacija u HEINZEL GROUP podružnici Raubling Papier GmbH u Njemačkoj u 2024. godini i dalje je obilježena trajno teškim tržišnim uvjetima i izazovnim gospodarskim okolnostima. Uprava Raubling Papier GmbH sada je odlučila započeti razgovore s lokalnim radničkim vijećem o mogućem prestanku rada kako bi se razvila socijalno odgovorna rješenja za 165 zaposlenika koji bi mogli biti pogođeni. Rezultati HEINZEL GROUP-a za 2023. godinu već uključuju umanjenje vrijednosti za pogon Raubling.
HEINZEL GROUP ostaje posvećen poticanju održivog rasta i stvaranju dugoročne vrijednosti za sve dionike. Tema za njihovo Izvješće o održivosti i godišnje izvješće za 2023. godinu, "Zatvaranje krugova", simbolizira predanost tvrtke optimizaciji ekonomskih i okolišnih ciklusa unutar svojih operacija.
Više o predanosti HEINZEL GROUP-a i putu ka održivosti pročitajte u novom objavljenom Izvješću o održivosti i godišnjem izvješću za 2023. godinu.
Ciljevi održivosti u strategiji poduzeća
Fokus na održivost temeljno je ukorijenjen u korporativnoj strategiji HEINZEL GRUPE 2021. U skladu s ciljevima održivog razvoja (SDG) Ujedinjenih naroda, tvrtka je formulirala jasne ciljeve održivosti i definirala nefinancijske ključne pokazatelje uspješnosti. Na svom putu prema klimatskoj neutralnosti do 2050. i kao dio svoje strategije dekarbonizacije, HEINZEL GRUPA ima za cilj smanjiti emisije CO2 na razini cijele grupe za 35% u usporedbi s razinama iz 2021. najkasnije do 2030. Pojedinosti o strategiji održivosti tvrtke mogu se pronaći u prvo integrirano godišnje izvješće o održivosti koje je HEINZEL GRUPA objavila na www.heinzel.com/en/2021.
Izgledi: Putanja rasta će se nastaviti unatoč nepovoljnim okolnostima
Razvoj financijske godine 2022. prvenstveno će oblikovati rat u Ukrajini, kao i tekuća pandemija, sve veća inflacija i visoke cijene sirovina i energije. Unatoč svim ovim nepovoljnim čimbenicima, HEINZEL GRUPA i dalje predviđa veliku potražnju za papirom i celulozom i nastoji nastaviti svoju putanju rasta u 2022. Tvrtka također intenzivno radi na svojim ciljevima održivosti.